zondag 10 maart 2013

waarom doet mooi zo zeer soms


ik vraag je waarom
maar weet al zeker
op het moment
dat ik je de vraag vraag
dat er geen antwoord is
op mijn waarom

antwoorden zweven
ongrijpbaar door de lucht
in de stofdeeltjes
die we ademen
als we langs elkaar
elk ons eigen pad vinden

 ik vraag je waarom
maar weet al zeker
op het moment
dat ik je de vraag vraag
dat er geen antwoord is
op mijn waarom

antwoorden hoor ik
je lippen wil ik raken
maar voel ze niet
je bent zo mooi
en het mooi van jou
voel ik overal om me

ik vraag je waarom
maar weet al zeker
op het moment
dat ik je de vraag vraag
dat er geen antwoord is
op mijn waarom

ik zucht wat adem
die je vrij laat
als je weg loopt
van wie ik ben
en je alle antwoorden
met je meeneemt

ik vraag je waarom
maar weet al zeker
op het moment
dat ik je de vraag vraag
dat er geen antwoord is
op mijn waarom


@JelteVanDerKooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten